Zuti pariski kisobran

8 komentara (+dodajte svoj?)

  1. veshtichanstvena
    okt 28, 2010 @ 09:05:06

    Divan ti je kišobran ))))))))))))))
    On je zapravo kišosakupljač, jer dragulji kišnih kapi su na njemu poput svitaca u letnjoj noći…

    Odgovor

  2. veshtichanstvena
    okt 30, 2010 @ 12:25:23

    Bolje te našla iako sam ja već mnogo puta kod tebe dolazila, ali na onaj drugi blog ))))))))))))))))
    Ovde je baš veselo i kreativno )))))))))))))

    Odgovor

    • Plava Baklava
      okt 30, 2010 @ 12:33:49

      Sad mi je faza sa malo reci, ali puno boja i slika 🙂 . Treba to pretociti u nesto, da ne ugusi 🙂

      A dobrodoslica se pozeli u svakoj kuci: i gde se stanuje, i u vikendici 🙂 🙂 🙂

      Odgovor

  3. Lugar
    mar 05, 2011 @ 15:33:31

    Sviđa mi se fotka. Ova boja pozadine joj više odgovara za paspartu nego bela (kada se otvori veća fotka).
    Ima nešto.

    Odgovor

  4. Plava Baklava
    mar 06, 2011 @ 05:49:49

    Hmmm, taj paspartu me nervira opasno. Ne stavljam ga ja, sam se nametne kad ubacujem fotku, a nikako da pokusam ad saznam u cemu je stos i kako da ga se resim.

    Kisobran je sa Monmartra (ovde ide 38.566 najljubavnijih smajlija) 🙂 , posle nekog prolecnog pljuska 🙂 .

    Hvala 🙂

    Odgovor

  5. TamoiOvde
    mar 18, 2011 @ 02:02:05

    Može da menja sunce kad nosiš kišu…

    Odgovor

Ostavite odgovor

