Mala retrospektiva

4 komentara (+dodajte svoj?)

  1. milininsvet
    jan 22, 2011 @ 20:50:31

    Uzivala sam Baklavo u zanimljivim kolazima,zeleni budilnik me odusevio…i naravno muzika…i jos svetionik…pozdrav

    Odgovor

  2. TamoiOvde
    feb 03, 2011 @ 06:07:04

    Ako ste vi autor a čini se da jeste-čestitam! Jedino mi tekst brzo promakne.
    Preuzeo sam za internu „mentalnu masažu“.
    Još puno lepih kreacija Vam želim.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      feb 03, 2011 @ 09:11:06

      Jesam, ja sam autor svih kolaza i fotografija na blogu 🙂 . Filmic je restrospektiva kolaza nastalih u 2010-toj godini. Hvala na pohvalama, drago mi je da Vam se dopada 🙂 .

      Tekst je sa uvodne strane bloga:
      Desi se …..
      ……ponekad da se iznenada oboji dusa. Razigra se kao svetlost u kapima kise i preobrazi svet skriven u oku u veliku veselu bojanku. Nije vazno zasto se desi, vazno je umeti sacuvati te boje u sebi, i muziku koju sobom nose ………

      Dakle, ne znam sta mi bi, zaista, ali mi je bas dobro ovako. Dobrodosli u svet boja moje duse

      🙂

      Odgovor

Ostavite odgovor

