Znas li ko sam?

8 komentara (+dodajte svoj?)

  1. TamoiOvde
    feb 22, 2011 @ 14:42:28

    Neko ko je daleko i krije se iza prelepih kolaža i firme „Plava Baklava“.

    Odgovor

  2. Plava Baklava
    feb 22, 2011 @ 16:21:07

    Daleko od cega? 🙂 I „daleko“ je relativan pojam, zar ne? 🙂

    I – nema tu nekog velikog skrivanja, sve je jako transparentno 🙂 . Hvala na pohvali 🙂 . Lepa rec uvek znaci .-)

    Odgovor

  3. otkacena
    sep 27, 2011 @ 09:05:59

    Ovaj kolaž mi se sviđa iz jednog jedinog razloga. Svi se mi predstavljamo na toliko načina i menjamo se sa svakim danom, da prosto ne postoji jedna slika NAS samih. A ovaj kolaž to odlično prikazuje.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      sep 27, 2011 @ 09:15:20

      Slažem se. Osim toga, imala sam na umu još jednu dimenziju, a to je: koliko se potrudimo da zaista upoznamo nekog drugog. Koliko nas ljudi smeste u neke pregrade polazeći od sebe, ne oslušnuvši uopšte nas. I na kraju ostaje još pitanje koliko poznajemo sami sebe. Često ne baš, jer gomilu stvari sami pred sobom krijemo, smatrajući ih nedostacima, ili zato što su na neki način bolne a ne mili se svakom da se s bolom suoči. I onda se desi da sami sebe iznenadimo, jer zaboravismo da se upoznajemo na vreme :-).

      Odgovor

  4. otkacena
    okt 02, 2011 @ 13:33:18

    Čoveče, pišeš sve ono što ja osećam, mislim, znam, čega se plašim, ponosim i čega se ne odričem. Uvek sam se bolje snalazila u upoznavanju drugih naspram sebe. Od rođenja sina, počela sam da tražim taj odgovor na pitanje „Ko sam ja?“. Baš sam se setila kad ću da se prodrmam.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      okt 02, 2011 @ 14:37:39

      Šališ se? Pa ja sam shvatila da sam neko drugi definitivno kad sam otišla od ex. Konačno sam počela da otkrivam sebe i u skaldu s tim da sredjujem život. Puno decenija je još pred tobom i bilo bi žalosno proživeti ih s nepoznatim strancem u sebi, a s maskom koja se očekuje od tebe – na sebi :-). Zaključak: za prodrmavanje je svaki trenutak pravi, a bolje upoznajući sebe možeš biti i kvalitetniji roditelj :-).

      Sad, i što se upoznavanja drugih tiče, tu je zez. Mi ne poznajemo druge (a kako ćemo ih i poznavati kad ne poznajemo ni sami sebe). Mi poznajemo samo onu stranu Meseca koju nam pokažu, a pokazuju nam je u skladu s našim očekivanjima. I tako nam puno toga ostaje nekad i trajno skriveno. Zato nas neretko tudji postupci i iznenade. Generalno loše stojimo sa poznavanjem i upoznavanjem :-).

      Odgovor

  5. otkacena
    okt 02, 2011 @ 19:29:47

    Samo rad na sebi. Znaš onu poznatu mantru: Svakoga dana, u svakom pogledu, sve više napredujem. 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

