Zmurke

9 komentara (+dodajte svoj?)

  1. TamoiOvde
    mar 04, 2011 @ 06:04:44

    Preovlađujuća na kolažu boja ima veliku talasnu dužinu.
    Uu, bacam pogled na sat…moram da prežem irvase, pa na na pos*o.

    Odgovor

  2. TamoiOvde
    mar 05, 2011 @ 09:00:49

    Leb i Sol. Neću ništa da „reknem“. Svratite na moju stranu „MUZIKA“- na malo Leba i soli.
    Slobodu koju ste dali sebi pri tumačenju ste sjajno iskoristili i uverili me da sam „slučajno“ delimično shvatio sliku i da talasna dužina Vaše boje u ovom slučaju otkriva izražajan um i prodorne intuicije, sigurnost u sebe i visoko razvijeni licni integritet ili samosvest,visoke kriterijume i zahteve koje postavljate sebi i svojoj okolini i puno toga još…
    Zašto „ŽMURKE“?

    Odgovor

  3. Plava Baklava
    mar 06, 2011 @ 07:01:33

    Dakle, da imam sad na raspolaganju pozeljne smajlije, ovde bi dosao onaj :padanjeunesvest: 🙂 . Na stranici „Muzika“ sinoc bila, videla, podsetila se jos neke zaboravljene muzike 🙂 .

    Kolaz je igra, pa tako dopusta apsolutno sve slobode, kako u stvaranju tako i u tumacenju svega, pa i komentara posmatraca 🙂 🙂 🙂 . Analiza psiholoskog profila moje malenkosti me se dojmila, samo ostaje pitanje sta sam od toga ja a sta je nekakav „pogled u sebe“ 🙂 .

    Ali me, naravno, pre svega zanima sta se krija ispod one … 🙂 .

    Zasto „ZMURKE“? A zasto ne? Rado cu procitati Vas odgovor na oba pitanja i dacu sebi slobodu da svoje tumacenje napisem tek posle toga. Ne zato sto Vase misljenje moze uticati na moj dozivljaj onoga sto sam kroz kolaz iskazivala, vec zato sto sam radoznala da cujem neciju autenticnu emociju, koja nije iskrivljena mojom vizijom 🙂 .

    Odgovor

  4. TamoiOvde
    mar 13, 2011 @ 07:08:26

    Vrhovi talasa su emiter i prijemnik. Obale.
    Padanjeunesvest je posledica.
    Možda to i nije bila analiza psihološkog profila, više pogled u Vaše suštinsko, ali ne isključuje i „pogled u sebe“, koji dolazi iz podsvesnog. Ako bi to i bilo tako, bilo bi neprimereno i neskromno priznanje s obzirom na „lepotu“ izrečenih „osobina“.Ipak su Vaše.
    Ispod one se krije… Ispod koje one…?
    Slažem se, a zašto zaista ne Žmurke.
    Da nije bilo moje (nečije) emocije ne bih ni komentarisao. Ja bojama verujem.Manje ili nimalo rečima.One (boje) oBoje dušu, i emocije, hteli mi to ili ne.Može biti da je i to jedna od zabluda mojih, ali tako je. Boje odeće koju određena osoba nosi, boje nanesene na platno,“boja glasa“, boja omiljenog cveta, pa eto čak i boje na blogu…
    I evo belaja.Em što kasnim sa odgovorom, em sam izrekao tamo negde pitanje koje je nekoga „preseklo“ -sada gušim, pa rizikujem da još duže ćutite.

    Odgovor

  5. Plava Baklava
    mar 13, 2011 @ 19:58:35

    Samo opusteno 🙂 Bar blogovanje ima mogucnost da bude svet bez stresa 🙂

    Potpuno se slazem da sve na svetu ima svoju boju. U razlicitim periodima zivota preferirarmo razlicite boje, u skaldu s onim kako smo obojeni „iznutra“.

    Odgovor mozda nekad dopunim, sad su mi energetski potencijali opasno na rezervi 🙂 . Pozdrav .

    Odgovor

  6. nenad77
    mar 20, 2011 @ 08:43:23

    LIKE 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

