Ljubav na dlanu :-)

17 komentara (+dodajte svoj?)

  1. shunjalica
    apr 10, 2011 @ 21:21:33

    big liiiiiiikeeeee! 🙂

    Odgovor

  2. Plava Baklava
    apr 10, 2011 @ 21:38:10

    Lujko, ne zasmejavaj me u skoro sitne sate 🙂 🙂 🙂

    Odgovor

    • shunjalica
      apr 10, 2011 @ 21:40:25

      e, sad, sad!! sad je najslađe.. hihihihihi 🙂

      Odgovor

      • Plava Baklava
        apr 10, 2011 @ 21:41:51

        Provociras. Da te teleportujem po kratkom postupku vamo, pa da vidimo ko ce da pretekne do jutra 🙂 Al´nema preglasnog smejanja, da mi se ne budi dete, jer onda smo ga ugasile obe :-).

      • shunjalica
        apr 10, 2011 @ 21:46:31

        dogovoreno, spremna sam za ‘teleportacioni lift’, nego mi reci koliko ima mesta u liftu jer moram da spakujem kokice, zvezde, konfete i naravno filmski osmeh, pa se pitam hoće ostati mesta za moju omiljenu deku?! 🙄

  3. Plava Baklava
    apr 10, 2011 @ 21:51:32

    Odmah sam promenila muziku 🙂 . Lift je projektovan za zahtevne zenske, koje idu u tajne nocne setnje, tako da ne brigaj 🙂 . A cebence neko toplo i meko ce se i ovde naci 🙂 . Skladistimo ih za zimska ususkivanja 🙂 Cek samo da ti vidim listu prtljaga jos jednom, imam li sta da dodam 🙂 🙂 🙂

    Odgovor

  4. Plava Baklava
    apr 10, 2011 @ 22:03:51

    Procvetali bagrem i Politikin zabavnik. Vau, ne smem ni da mislim. Bolje da mi ipak udarimo brigu na veselje, neba vajde od nostalgije 🙂

    Odgovor

    • shunjalica
      apr 10, 2011 @ 22:07:00

      Nije to nostalgija, već retardirani merkur, bar Zelena kaže da je tako. On je kriv za sve poglede unazad ovih dana, zato hajde da se mi sad lepo sakrijemo Merkuru iza zatvorenih kapaka. 🙂

      Odgovor

  5. Plava Baklava
    apr 10, 2011 @ 22:07:47

    Dakle, draga Sunjo, srecan ti bio ovaj novi dan 🙂

    Odgovor

  6. Plava Baklava
    apr 10, 2011 @ 22:10:40

    Kisss i grrrrrl 🙂 . Detetu obecala za uzinu pitu sa spanacem, bice veselo ujutro 🙂 . LN 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

