Strpljivi posmatrač

7 komentara (+dodajte svoj?)

  1. malabreskva
    sep 14, 2011 @ 17:41:47

    Nemoj da ti ovo ćapi neka pedofilčina !

    Odgovor

  2. sarah
    sep 14, 2011 @ 19:13:49

    ja se ne bih sa ovakvim slikama igrala, slazem se sa Breskvicom, to mi je bila prva pomisao kad sam videla sliku… zao mi je …

    Odgovor

  3. Violeta
    sep 14, 2011 @ 23:03:21

    Fotka je super, ali ja sam apsolutno protiv javnog postavljanja ličnih, a pogotovo dečjih fotografija, jer može doći do zloupotrebe….

    Odgovor

  4. Plava Baklava
    sep 16, 2011 @ 03:51:26

    Uvažavam vaš stav.

    Odgovor

  5. Berislav Blagojevic
    sep 18, 2011 @ 06:19:50

    Mislim da je fotka sjajna i ne vidim šta bi tu bilo zanimljivo za gorepomenute…
    No, dobro, valja uvijek biti oprezan!

    Odgovor

    • Plava Baklava
      sep 18, 2011 @ 10:23:52

      Hvala na pohvali :-).
      I ja sam zaključila, posle par konsultacija s nekim foto i net autoritetima iz bliskog mi okruženja, da fotografija nije problematična u pomenutom kontekstu, te sam je ostavila.

      Odgovor

  6. agroekonomija
    sep 26, 2011 @ 19:46:22

    Lepa je fotografija, a dete medeno.

    Odgovor

Ostavite odgovor

