Odlomci – lunjanje kroz vreme

Autor: Boje Duše

13/12/2012 Odlunjao u sadašnjem trenutku da ga večno čuva i bude putokaz ka njemu jednom divnom biću.

6 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Temperstardes
    dec 04, 2011 @ 19:06:00

    Da li su ovo sve tvoji radovi?
    Morao sam da pitam koliko god pitanje zazvučalo površno 🙂

    Odgovor

    • Plava Baklava
      dec 04, 2011 @ 19:21:35

      Da, sve na ovom blogu su moji radovi. Kolaži su radjeni klasičnom tehnikom: iseci pa zalepi.

      Fotografije su rezultat druženja s mojim milim FA 🙂 i pomažu mi da svet vidim malo drugačijim zgusnutijim pogledom .-).

      Odgovor

  2. Temperstardes
    dec 04, 2011 @ 19:31:37

    Hvala na odgovoru! Znam koliko je to teško iako, možda, jednostavno zvuči… Pokušavao sam nešto slično da uradim sa svojom pluto tablom, ali na kraju sam samo čiodama zakačio 6 cd-ova a sve ostalo ostavio prazno, toliko o tome, lol.

    U svakom slučaju: oduševljen, zadivljen… 🙂

    Odgovor

    • Plava Baklava
      dec 04, 2011 @ 19:56:27

      Nema na čemu, hvala tebi na pohvali i lepim rečima :-). Znaš kako, teško ej sve što pokušavamo da uradimo planski, promišljano, ali kad radiš intuitivno, vodjen emocijom – uradi se samo, a mi postajemo samo orudje :-).

      Odgovor

  3. Temperstardes
    dec 09, 2011 @ 16:19:49

    Nema na čemu 🙂 Slažem se, tačno tako… međutim ipak treba imati smisla, što jest’ – jest’ 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

