Kap od mora oteta, svetlost da sačuva

6 komentara (+dodajte svoj?)

  1. tatjanamb
    jan 08, 2012 @ 19:32:09

    Dopada mi se jasan kontrast, mali broj predmeta na kolazu i malo boja na istom :OK:.

    Odgovor

  2. Plava Baklava
    jan 08, 2012 @ 19:38:52

    Neke emocije se dese jasnije, čistije, bez primesa, oštrih obrisa, jednostavno teku, lako nadju svoj izraz :-). To je kao kad čitav spektar osećanja uspemo da spakujemo u jednu reč, recimo ljubav :-).

    Odgovor

  3. tatjanamb
    jan 09, 2012 @ 09:42:23

    Volim prisustvo male kolicine boje koje se slazu (narocito je zahvalno i efektno kod oblacenja: 2 maksimum 3 boje), ali se u kolazima uglavnom odlucim za jake boje i dosta njih. Volim i jednostavnost i da su mi dusa i oko puni, al’ ne mogu sve da postignem pa ce morati da bude podele: malo jedno, malo drugo :D.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      jan 09, 2012 @ 10:21:25

      Pa, razlikuje nam se tehnika izrade kolaža. Ja im ne pristupam racionalno, sa idejom. Radjaju se iz emocije. Neka ideja na kojoj krenem da radim obično ne rezultira nastajanjem kolaža na tu temu, jer doživi spontanu modifikaciju, prosto posluži kao potka :-). Boje se poslažu kao rezultat slaganja elemenata koji meni nose poruku :-). Sve to prolazi kroz faze, u skladu s mojim unutrašnjim previranjima.

      Moji kolaži su boje moje duše :-).

      Oblačenje je druga priča, mada … ja često situacije i momente u životu vidim i doživljavam kao kolaže, te i neki elemnti na meni i oko mene tome znaju biti prilagodjeni, kad se zaigram :-). Postaviću jednom kad se setim igrarije s hranom, koje sam isprobala :-).

      Maštam o tome da napravim veeeeeeeeliki jestivi kolaž, možda prilikom otvaranja neke sledeće samostalne izložbe. Na prvoj je bio onako, manji (po mojim merilima) i izuzetno uspešan (svi su ignorisali cedulju: ovo je dekoracija) :-).

      Odgovor

      • tatjanamb
        jan 09, 2012 @ 12:24:28

        Kad budes pravila sledecu izlozbu – zainteresovana sam da budem posetilac :D. A i degustator :D.

        Sad kad si mi objasnila, jasnije mi je sta te motivise da ih pravis. Definitivno smo razlicite ali u toj razlicitosti mozda i jeste lepota stvaranja i postojanja.

        Meni je bitna ideja u spoju sa emocijama ili emocije + ideja i dovoljno jasna poruka (nekad otkrivenija, nekad skrivenija). Od toga krecem, vidim s cime raspolazem, smisljam sta bih mogla da usavrsim, promenim, poboljsam, olaksam.

        I svaki deo onoga sto uradim (sta god da je, jer razne stvari radim) nosi i deo mene. A posto me ima (i duzinski i tezinski), uvek nesto preostane i za sledeci put :lol:.

  4. Plava Baklava
    jan 09, 2012 @ 13:00:51

    Bila je u novembru jedna kolektivna, ali na njoj se nisam mešala u katering :-). U toku je sad jedna prodajna, ali ta ide bez okolne pompe. Nadam se da će stići na repertoar opet i neka zanimljiva samostalna, samo spremi se tad na duži izlet 🙂 🙂 :-).

    Kad radim kolaže ne smišljam, ne mislim, slušam muziku i pustim talas da me nosi. Ideju prepoznajem u toku rada, prosto čitam poruku koju samoj sebi šaljem, te odatle „iščitavam“ i naslove :-). I tako me moji kolaži dovode do fenomenalnih saznanja, kroz njih upoznajem samu sebe, svoj odnos prema zbivanjima, okolnom svetu, sopstvenim emocijama, osvetljavam skrivene kutke sopstvene svesti i podsvesti.

    A pošto smo mi sami najbeskonačnije prostranstvo – otkrivanju nikad kraja.

    Inače, volim da čujem kako drugi doživljavaju to što uradim, gde su se prepoznali, šta je njih dotaklo, kako tumače, da osetim interakciju :-).

    Odgovor

Ostavite odgovor

