Ni tamo ni ´vamo

15 komentara (+dodajte svoj?)

  1. tatjanamb
    mar 11, 2012 @ 21:15:02

    Prozori i vrata su mi jedni od omiljenih motiva za fotografisanje. Sjajna slika i prozor :OK:.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      mar 12, 2012 @ 04:44:05

      Da, i meni. Uvek su nagoveštaj neke priče, mirišu na tajnu :-). Samo se zapitam ko se tu od koga čuva: da li oni unutra od nekih spolja, il´ oni spolja od nekih iznutra :-).

      Odgovor

      • tatjanamb
        mar 12, 2012 @ 08:19:52

        Ti ih dublje analiziras od mene :OK:. Ja volim njihov spoljni izgled, kombinaciju drveta i gvozdja, masivno, drveno, starinsko, velike alke, masivne kvake, oljustenu farbu… Mozda me asocira na neke bajke, princeze, princeve, carobnjake… Ko zna, stvarno nikad o tome nisam razmisljala… Do sad :D.

      • Plava Baklava
        mar 13, 2012 @ 04:41:36

        🙂 🙂 🙂 Ma baksuz sam ja, sve dublje analiziram, i što treba i što ne treba :-). Pa se psole čudim :-). Kad predjem dlanom po strukturi drveta, na primer, radja se u glavi priča gde li je drvo raslo, ko je sve pod njim sedeo, možda se i ljubio, ko ga je i kako posekao i još koješta :-). Kako li je alka (zvekir) iskovana, za koga, čija je sve ruka glačala udarajući njome o vrata … Vrata i prizori kriju ljudske priče, tužne i smešne i srećne, ali u svakom od njih nekih bitnih trenutaka ima. Iza vrata i prozora ti životi počinju, rastu, nadaju se, razočaravaju, raduju, ratuju s nemirima, nalaze mir, i na kraju – umiru. Svet iza vrata i prozora su sve ispričane i neispričane priče sveta.

      • tatjanamb
        mar 13, 2012 @ 09:30:58

        Tvoja analiticnost je divna jer ti otvara vrata u smislu dalje kreativnosti u prostoru koji zelis da osvojis razvojem neke ideje :OK:. A to je tako mastovito, kao stvoreno da zamahnes krilima i odletis gde te masta nosi… ❤ :OK:.

    • Plava Baklava
      mar 13, 2012 @ 19:14:28

      Hvala ti 🙂 . Kad malo bolje razmislim, to letenje ume da bude zastrašujuće kad u sred leta pomislim: „Šta ja to radim! Pa ja ne umem da letim“ 🙂

      Ali i otplesati nekud nije loša opcija :-).

      Odgovor

  2. beliocnjakx
    mar 11, 2012 @ 21:15:14

    pa bre ne može tamo kad je prozor zamandaljen…

    da se razvali jedino?? 😀

    Odgovor

  3. beliocnjakx
    mar 12, 2012 @ 07:57:54

    Zvekir !!??

    znači treba da te zveknem 😀 😀

    Odgovor

  4. beliocnjakx
    mar 12, 2012 @ 08:12:06

    Baklavićka, Baklavićka..ko je pominjao grubost??

    Nežno bi ja to 😉

    Odgovor

    • Plava Baklava
      mar 13, 2012 @ 04:43:32

      Vid sve što zvuči tako ni najmanje na nežno ne asocira :-). Nešto mi više paše sad carstvo tišine od zveketanja :-). Da ne pominjem prvu asocijaciju, ako se sećaš pesme: „U Saraj´vu cesta od betona. Beži mala, lupiću te ciglom“ 🙂 🙂 🙂

      Odgovor

  5. beliocnjakx
    mar 13, 2012 @ 08:55:59

    daklem, i dalje imaš pogrešne asocijacije 😀 😀

    a možda je i moj propust jer nisam ono – „zveknem“, stavio prvi put pod znacima navoda 😀

    Odgovor

  6. beliocnjakx
    mar 14, 2012 @ 11:07:41

    „intrigantna“ si kao i uvek 😀 😀

    Odgovor

Ostavite odgovor

