Pribadača na duši

5 komentara (+dodajte svoj?)

  1. tatjanamb
    mar 15, 2012 @ 12:31:20

    Ako znas da sijes, samo da pozdravim drugaricu i po tom osnovu :OK: :D.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      mar 17, 2012 @ 04:42:29

      Ooooo, draga drugarice po svačemu, ni ne znamo šta sve znamo. Pomilslila sam to kad sam sa nekih 15-16 godina sašila suknjicu ne shvatajući kako to da znam šta mi je činiti. A kad ono, dani detinjstva kad sam gledala baku kako kroji, šije, proba ostaviše traga u glavi i prstima, trebalo je samo dozvoliti im da kažu koju. Mada, ne, ne šijem. Ali planiram, opasno planiram, jer mi stoji neraspakovana mašina već jako dugo i tugujemo jedna za drugom vrlo. Videćemo ovog proleća. A stoji i stara bakina Singerica, koju ne bih dala ni za sva blaga ovoga sveta :-).

      Odgovor

      • tatjanamb
        mar 17, 2012 @ 11:16:21

        Koliko mi je u pocetku delovalo da smo različite, sad se ispostavlja da baš i nisam bila u pravu :D. I moja baka je šila. Majka je sjajno plela i heklala. U nekom momentu dočepala sam se mašine i postala samouka. Ne znam sve, al’ znam po nešto i nadam se da se polako vraćam tom vrlo korisnom hobiju, a obema nam želim da nadjemo vreme za ovo o čeme pričamo. Ima tu i radosti i koristi :OK:.

      • Plava Baklava
        mar 18, 2012 @ 06:32:50

        Nikad nismo toliko različiti da bi to izbrisalo sličnosti medju nama :-).

      • tatjanamb
        mar 18, 2012 @ 08:52:23

        Ocigledno i zaista mi je drago sto je tako ❤ :D.

Ostavite odgovor

