Zgušnjavanje

Autor: Boje Duše

3 komentara (+dodajte svoj?)

  1. tatjanamb
    avg 02, 2012 @ 10:50:04

    Verovatno nisi mislila na ovo sto cu napisati, ali mi je prva asocijacija bila – poltroni koji se namazani vazelinom (nadam, se zbog onih u cije pozadine ulaze) nalaze gde se vec nalaze, a vire samo nozice. Pri ceme, ovaj je bio fin pa se izuo da lakse zadje tamo gde Sunce ne sija :lol:. Izvini na asocijaciji, al’ bilo je jace od mene :D.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      avg 13, 2012 @ 06:58:08

      Hahahahaha, ne, ovako zaista nisam mislila, ali nije ni važna moja ideja. Poenta jeste u tome kako posmatrač sliku doživi. Svaka asocijacija je odraz realnosti u kojoj se posmatrač nalazi, to zna da bude putokaz i njemu samom :-).

      Da ne bude da nisam rekla ništa o svojoj ideji, ja sam imala na umu zgušnjavanje emocija. Tabani su dečiji, kao simbol beskrajne nežnosti i ogromne doze bezuslovne ljubavi :-).

      Odgovor

  2. tatjanamb
    avg 13, 2012 @ 08:22:37

    Pretpostavila sam da ovakvu ideju ne moz’ svako da osmisli :lol:.

    Da, apsolutno sam ubedjenja da sve sto napisemo, nacrtamo, fotografisemo, prokomentarisemo, kako se obucemo, kako govorimo, gledamo… dosta govori o nama samima. E, zato nema mnogo onih koji otvoreno cine sve gore navedeno jer … znamo u kakvim vremenima zivimo. Naravno, ni sama ne tezim da sve stavim na dobos, ali dosta toga volim pravo u celo. Pa sad, ko prezivi … Meta ili ja, ja ili meta i tako to… 😀

    Odgovor

Ostavite odgovor

