Vreme za svetlost

Autor: Boje Duše

* 13/09/2012     Danas se ovaj rad odvojio od mog života i započeo svoj samostalni, na nekim drugim koordinatama. Delić boja moje duše otišao je s njim, da osvetljava put onome ko ga je dovoljno zavoleo da poželi da postane sastavni deo njegovog prostora i dana. Srećno im bilo 🙂 . I – hvala 🙂 .

6 komentara (+dodajte svoj?)

  1. tatjanamb
    avg 09, 2012 @ 14:15:52

    Lepa kombinacija sivog, plavog, ruzicastog…

    Tumacenje slike, recimo:
    * Dama ima lepe nozice u sandalicama.
    Sat – Draga, otkucava ti vreme, ostarices. Dok jos mozes nosi lezerne haljine i sandalice, pokazi lepe nozice jer … proci ce to vreme.
    * Kompas – Mislim, sestro, shvati da je tako kako ti iznad napisah. Ne gubi glavu u tim sivim i sivo-plavim oblacima, vec je izbaci na svetlo dana, uzmi ovaj kompas i pronadji se u vremenu i prostoru.

    Ako ti treba tumačica vizija na svoj način – tu sam :D.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      avg 13, 2012 @ 06:44:21

      Hvala na vizionarskom pristupu 🙂 . Uvek je dobrodošao :-).

      Mada, ja to što opisuješ vidim malo drugačije. Ako je čovek tj žena svoja, nema vreme za za nešto i vreme kad mu vreme nije :-). Živimo za sebe, ne za druge, te treba da se nosimo onako kako nama prija najviše.

      E sad, nekad naidju tamni oblaci, nekad i malo gušći mrak. Nije lako dočekati svetlost i pružiti korak do je. Ali, ako smo istrajni u verovanju da svetlost dolazi – biće je :-).

      Odgovor

  2. tatjanamb
    avg 13, 2012 @ 08:14:04

    Kad sam pisala komentar, upravo sam pomislila kako bi bilo interesantno da svako iznese svoje vidjenje slike, a verujem da bi ih bilo dosta. Bar 2 razlicita pristupa istoj slici bih mogla da iznesem, sto je sve, naravno, individualni dozivljaj, ali je interesantno saznati tudja vidjenja nasih dela ili radova drugih talentovanih ljudi :OK: :D.

    Odgovor

    • Plava Baklava
      avg 13, 2012 @ 09:21:14

      Ja jako volim komentare mojih radova, jer mi otvaraju druge uglove gledanja, izlazim tako iz subjektivnosti. Medjutim, na moju žalost, zaista je malo onih koji komentarišu, iskazuju svoj doživljaj vidjenog. Šteta. Hvala tebi što se ne ustručavaš 🙂 .

      Odgovor

      • tatjanamb
        avg 13, 2012 @ 12:49:11

        Nasa komentarisanja mogu mnogo da kazu i pokazu, ali ljudi se ne ukljucuju verovatno iz razloga koje gore navedoh. A na men’ moz’ da racunas jer volim da kazem sto mislim (i ostanem pristojna, bez brige :D). Hvala ti na radovima, hvala sto mi ne zameras na otvorenosti i saljem ti veliki pozdrav i poljubac ❤ :D.

    • Plava Baklava
      avg 15, 2012 @ 07:20:49

      Otvorenost je na ovim koordinatama poželjna vrlo 🙂 . Te hvala tebi na njoj :-). Kiss 🙂

      Odgovor

Ostavite odgovor

