Još jedan – početak

Ili možda – odmah dva :-).

I uzbudjenje zbog prvih koraka, otkrivanje sopstvenih mogućnosti, upoznavanje, ispitivanje, proučavanje rezultata. Ako mislite da je u nekim godinama kasno, brzo se predomislite, jer sebe otkrivamo dok dišemo i svesno postojimo. Neslućena prostranstva i mogućnosti unutar nas.

Evo mojih prvih koraka u suvom pastelu i olovci. Juče sam skakala od radosti kad sam nacrtala oko, vodjena instrukcijama lektora. Portret je crtan bez ikakve pripreme, onako, kao uvod i testiranje naših mogućnosti. Olovka je – meditacija, pastel – nirvana, a sve zajedno dokaz da to može svako, ako dozvoli sebi da se opusti, veruje u sebe i kreativnost koja je skrivena u nama .

Autor: Boje Duše

13 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Dragana
    okt 16, 2012 @ 08:34:26

    Prelepo!

    Odgovor

  2. tanjatg
    okt 16, 2012 @ 11:15:21

    Mnogo mi se sviđa, pogotovo ona skroz dole levo. Nego, šta znači ono „vodjena instrukcijama lektora“?

    Odgovor

    • Plava Baklava
      okt 16, 2012 @ 22:14:05

      Raduje me da ono što radim izaziva dopadanje. Pomenuto znači da smo bili stavljeni pred zadatak da nacrtamo oko, prema fotografiji, ali uz par ključnih instrukcija. I svi smo uspeli. Prosto postoje male zanatske tajne ali je najvažnije otvoriti se, prepustiti se intuitivnom crtanju. Predavač, lektor treba da ima u sebi dovoljno suptilnosti da ume da povede na taj put učenike.

      Odgovor

      • tanjatg
        okt 17, 2012 @ 11:25:11

        Zbunilo me je zato što znam lektor sređuje tekstove pred štampu – sama se bavim lekturom i korekturom tekstova. Nisam znala da postoji lektor i u likovnim umetnostima. Prosto mi je bilo čudno!

    • Plava Baklava
      okt 17, 2012 @ 12:09:18

      Moja greška i jezička nepreciznost. Potpuno si u pravu. Preuzela sam izraz iz češkog ne razmišljajući. Ovde je lektor osoba koja vodi kurs, znači predavač.

      Odgovor

      • tanjatg
        okt 31, 2012 @ 19:49:22

        Tek sad videh odgovor. A pošto godinama, između ostalog, radim i lekture tekstova, teško da mi tako nešto promakne. Ponekad nisam najsrećnija zbog toga, šmrc!

    • Plava Baklava
      nov 01, 2012 @ 05:45:12

      Sve je u redu, hvala na ispravci. Nekad se desi, pošto su jezici slični a različiti da mi prosto neka reč baš deluej tako naše, a ispadne da joj je smisao drugi 🙂 . Dobro je kad neko onda bude svetionik, pa me uputi na pravi način 🙂 .

      Odgovor

  3. ironijexl
    okt 16, 2012 @ 21:57:34

    Tvoja višestranost pleni 🙂

    Odgovor

    • Plava Baklava
      okt 16, 2012 @ 22:17:40

      Upoznajem sebe i u čudu sam koliko je svet u nama beskrajan. Ne postojimo mi u svemiru, nego svemir u nama, i samo je potrebno da mu dozvolimo da se širi 🙂 . Otkrivanje sopstvenih mogućnosti i znanja za koja ni ne slutimo da ih posedujemo je uzbudljiva igra 🙂

      Odgovor

  4. Negoslava
    okt 30, 2012 @ 05:00:40

    Kada sam te poslednji put čitala na onom drugom mestu, sita sam se isplakala. Pa sad, nespremna za nove suze, radije svratih ovde. Prelepo.

    Odgovor

Ostavite odgovor

