Hvala ti

img_3850

za svu bezuslovnu ljubav, strpljenje za naše gluposti, sve tvoje tihe oproštaje, toplinu i razumevanje, izlečene tuge i boli, nesebičnost i energiju. Izvini za sve naše nesavršenosti, ti savršeni, divni, topli, mili, mali daru od Boga. Putuj u miru u pseće nebo 😦 . Volimo te.

3 komentara (+dodajte svoj?)

  1. mellronydidier
    mar 09, 2017 @ 07:33:14

    Moj veterinar nije htio pomoci. Uginuo mi voljeni pas. Ovaj na fotki. Mrzila Sam sve..svakoga..poredak..pa I Boga..nisam ustavala is kreveta danima..osim do wc-a. Zivim sama. Obitelj nine dosla. Njima je ludost voljeti Ronija toliko snazno. Meni je ludost voljeti Izdajnicke,lazljive,skrte ljude. Ali..radio psihickog zdravlja udomila Sam 1 mjesecno scene,majka Jack Russell. Luda ko puska..nemam kad popiti kavu na miru..

    Odgovor

  2. Hank Moody
    maj 11, 2017 @ 16:04:57

    Ajoj 😦 Ja ne znam šta ću kad mi krepucne zeko 😦 Ne želim ni da razmišljam o tome.

    Odgovor

Ostavite odgovor

